The Pond Library

Vraag en Antwoord

Notifications
Clear all

wratten

2 Posts
2 Users
0 Likes
1,716 Views
hubert.robyn
(@hubertrobyn)
New Member
Topic starter  

ik heb op sommige van mijn koi's witte gelatineachtige gezwellen.Die hebben niet dezelfde kleur als de onderliggende huid.Ik heb dat nu al enkele jaren en soms zijn die gezwellen minder en dan weer meer.Kan ik daar iets aan doen?

Hugo
 Hugo
(@hugo)
Estimable Member

Dat zijn hoogstwaarschijnlijk karperpokken. Voornamelijk een ongevaarlijk virus maar wel ontsierend. Zorg voor een zo optimale mogelijke waterkwaliteit, bij vaker water verversen zal het minder worden.

ReplyQuote

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.