Forum
Oef, hij is bijna af; ik heb gekozen voor hout als randafwerking;
hier een fotootje,
Groetjes,
Olli
super!
Heb je ook foto's van de bouw? Is ook altijd leuk om zien 🙂
Hallo Herm,
ik heb een kleine collage gemaakt, maar
ik moet blijkbaar een nieuw bericht starten...
Hallo Renson,
U mag altijd de foto's even naar de webmaster doorsturen. Ik zal de foto's dan optimaal maken om hier te posten.
Ik wil u graag al een geheimpje verklappen maar we zouden op The Pond Library graag een afdeling maken waarin mensen er de bouw van hun vijver aan anderen kunnen tonen met een foto collage en tekst uiteraard met nuttige info. U kan de eerste zijn beste Renson. Berzorg ons de foto's en een leuke informatieve tekst en wij doen de rest. We kunnen dan een link leggen vanuit dit berichtenbord naar de collage.
In een eerste fase zouden we de vijverbesprekeingen onderbrengen in de afdeling artikels met als titel "Vijvers van Pond Libraristen"
In een tweede fase zouden we graag nog een stuk verder gaan maar dat blijft nog geheim
Zal ook duidelijker zijn voor de bezoekers denk ik i.p.v. alles op dit berichtenbord te plaatsen.
Klik onderaan deze pagina op contacteer ons en stuur alles maar op en wij doen de rest. Wij zijn ook benieuwd want het ziet er wel mooi uit. 🙂
Jemig wat ziet dat er mooi uit !!! Mijn komplimenten.
Eén vraag; waar rust de hoek (waar dat beeld op staat) op, toch niet gewoon op het folie ?
Bedankt!
De zijpanelen van het verhoogde terras 'hangen' gewoon in't water, ze raken de doek niet.
Groetjes,
Olivier
je vijver ziet er perfect uit,ik geleef best dat dit veel werk was maar echt wel de moeite