Forum

breedte vijver

 Hs
Antwoord: 1
Topic starter

hoi ,
wat is de minimum breedte van een koivijver , heb nu 1,60 meter ,maar zouden die breder maken ,doch liever niet te breedt
dank
hugo



Lid
Antwoord: 488

Hoe groter hoe beter



Lid
Antwoord: 569

hallo,

inderdaad, zoveel te groter, des te beter.

de mijne is 3 meter breed, dan kan je nog overal aan met een net, breder wordt moeilijker.

groetjes



Lid Admin
Antwoord: 1307

Ik zou ook ongeveer de breedte van een 3 tal meters aanhouden. Praktischer voor onderhoud, netten van koi en eventueel een overkapping te voorzien tijdens de winter.