Forum
Hallo,
Ik ben sinds kort verhuisd en wil nu een koivijver aangaan leggen.
Ik heb inmiddels al een deel gegraven (ca 6m x 2,5 m en ca 1,6 m diep). Ik ben er echter nog niet geheel uit voor wat betreft wat voor filter (qua merk type en afmetingen )ik nu moet hebben. Ik zoek daarom info hierover (op internet of bij mij in de buurt (omgeving dordrecht of middels een goed boek) zodat ik hierover meer te weten kom. Wie kan mij hierbij helpen. Ik heb wel al ca 6 jaar vijver ervaring maar nog geheel niet op koi gebied.
Ga gerust eens een kijkje nemen bij de artikels afdeling filters. Ook hebben wij een dossier "Compleet koivijver filtersysteem" waarin 13 artikels u reeds een groot deel van filters voor koivijvers uitleggen.
Alle artikels zijn nog wel niet beschikbaar zoals een zandfilter, een bubble bead filter maar u zal zeker en vast al heel wat wijzer worden.
Op de markt zijn er heel wat filtersystemen. Vele vijverzaken komen met een eigen ontworpen filtersysteem op de markt.
Het is dan ook onze bedoeling om in ons producten afdeling (artikels) deze verschillende systemen te gaan bespreken.
Mocht u nog vragen hebben stel ze dan maar gerust. Dit berichtenbord is er tenslotte voor.