The Pond Library

Vraag en Antwoord

Waterplanten

Lid
Topic starter

Komt er bij het onderdeel" waterplanten" in de toekomst ook nog de beschrijvingen van andere soorten planten dan de lelies? Persoonlijk vind ik de planten even mooi zoniet mooier dan de vissen. Niet dat ik klaag of zo. Hele mooie site. Ga zo door!

Lid Admin

Ik heb goed nieuws want in de toekomst gaan er zeker nog beschrijvingen van waterplanten bijkomen.
De huidige afdeling waterplanten met de waterlelie database is slechts een voorproefje. Ik denk zelfs na om een complete waterplanten afdeling waarin alle tips, foto's, artikels etc over waterplanten zullen verzameld worden te maken. dit vraagt echter wel wat tijd en onderzoek maar het komt er zeker.

Hou alvast deze artikels afdeling in de gaten want hier komen dus de plantbeschrijvingen en andere relevante waterplant artikels. In een later stadium komt er dan een volledig aparte waterplanten afdeling.

Momenteel werk ik nu aan een nieuwe structuur waardoor dit allemaal mogelijk zou moeten worden. 🙂 Foto's, tips, artikels en noem maar over waterplanten zullen dan gebundeld worden op deze site.

Waterplanten artikels
Waterplanten tips

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.