Forum
Hallo.
Heb van de week een ammoniak piek gehad in de vijver. We hebben inmiddels meerdere malen ververst en ik heb met een aparte pomp met daaraan een bak met zeoliet gemaakt. Ik heb nu een vraag. als de zeoliet verzadigd is hoe kan ik deze dan weer neutraal krijgen? Ik heb begrepen dat ik het dan in zout water moet leggen. Maar in hoeveel zout en hoeveel water enz.
Ik heb er 20 liter in gedaan. Graag hoor ik van jullie want als dit inderdaad mogelijk is dan kan ik wat op reserve leggen en heb zo altijd wat achter de hand voor verdere eventuele problemen met ammonia 🙁 .
Met vr. gr. Hella
lees dit er eens op na
http://www.dekoi.info/zeoliet.html
mss staat er op deze site ook een artikel over kweetnie
Op deze site staat uiteraard het één en ander over zeoliet en gerelateerde artikels:
en