Forum
Hoi,
Natriumbicarbonaat wordt gebruikt voor het verhogen van de KH waarde.
Wie kan me zeggen of natriumbicarbonaat (ook maagzout genoemd) welke in de supermarkt verkocht wordt voor bereidingen in de voeding, DEZELFDE is welke door de apoteek verkocht word (echter deze is veel duurder)???
Graag een reactie.
mvgr.
Ja hoor, er is geen verschil.
Ik heb wel gelezen dat je best 'langzaam' toevoegt, elke 3 dagen een beetje. Je hebt 30g / 1000 l water / graad nodig. Niet meer dan 0,5 tot 1 graad per dag elke 3 - 5 dagen toevoegen.
Groetjes