The Pond Library

Vraag en Antwoord

algen

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
2,530 Bekeken
nano1
(@nano1)
Lid
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Topic starter  

Als mijn vijverpomp lang blijft doorlopen krijg ik allemaal schuim op het water, ik heb een filter met UVlamp, die ongeveer 8 uur constant blijft lopen, wie weet raad??:(:(

Citeren
klompken
(@klompken)
Lid
Deelgenomen: 19 jaar geleden

schuim op het water zijn eiwitten, op zich zijn deze niet schadelijk.
meestal komen ze van etensresten die niet verwerkt worden.
voedingspatroon aanpassen (minder eten geven in één keer) en het zal vanzelf wel goedkomen.

mvg

klompken

BeantwoordenCiteren
Tommeke
(@tommeke)
Lid
Deelgenomen: 21 jaar geleden

ja waarom blijft u pomp maar 8 u lopen ? Is dit door de filter draait de filter geen 24U/24 ?? anders zou ik dat wel doen want hij kan zo de eiwitten niet verwerken en de afval stoffen de filter kan nooit zijn werking doen dan .

BeantwoordenCiteren

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.