The Pond Library

Vraag en Antwoord

Zieke ? koi

Lid
Topic starter

Een van mijn koi's is plotseling aan vreselijk dik aan het worden.
Zelf de schubben gaan wat uiteen staan, Is dit een teken dat ik in blijde verwachting" kan zijn of heeft dit te maken met een ziekte?

Met vriendelijke groet,

Ronald Veldhuizen

Ik vrees dat uw koi buikwaterzucht heeft. Lees het artikel hierover bij artikels - visziektes.

Lid
Topic starter

Eric,

Bedankt voor uw reactie. Wat ik mij afvraag is de met betrekking tot de behandeling, methode een kan ik niet uitvoeren, maar voor methode twee geeft u aan dat daarvoor de middelen antibiotica en metronidazole kunnen helpen. Nu is mijn vraag waar ik deze middelen kan verkrijgen (in Nederland).

Met vriendelijke groeten,

Ronald Veldhuizen

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.