The Pond Library

Vraag en Antwoord

wormen??

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
2,090 Bekeken
Treeske
(@treeske)
Lid
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Topic starter  

Hallo,

ik heb een vraagje in verband met mijn koi. Laatste tijd liggen er een soort wormen (wit, geel, oranje van kleur) op de bodem van de vijver.

Vissen schijnen er geen last van te hebben maar we vermoeden dat het toch parasieten zijn.

Heeft iemand een idee over wat die wormen zijn en vooral hoe ze te behandelen???

bedankt en groetjes

Citeren
Hoskeu
(@hoskeu)
Lid
Deelgenomen: 18 jaar geleden

Bedoeld dit soort wormpjes?? 🙂

Remote file uploads have been disabled.

😮 🙁
Kan hier even geen foto van een andere url halen.

De foto die ik bij wilde voegen heb ik uit deze post van een ander forum. Hier staat meer info waar je mischien wat aan hebt. :rolleyes: 😀

BeantwoordenCiteren

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.