The Pond Library

Vraag en Antwoord

Nieuwe Koi Gekwetst...

Nieuwe Koi Gekwetst wat kan ik doen ?

Lid
Topic starter

Heb een vraag omtrent de Koi op de Foto's die ik hier heb geplaatst.
Ik heb gisteren gekocht, het gaat om een Doitsu Showa van de Showa Sanshoku familie.
Nu heb ik hem voor een mooi prijsje mee gekregen.
Maar hij is gekwetst namelijk zoals te zien is op foto2, heef hij een stuk af van zijn vin.
De verkoopster zij dat dit 2 jaar zal duuren dat het volledig is genezen.
is er soms nog iets van medicatie of zalfjes waardoor dit sneller en beter kan terug groeien.
ik heb in een boek gekeken van Super fish en Oase daar staat niets in van genezingsproducten.
of is het koi Food van Dainichi een optie daar is voeders voor schaafwonden en dergelijke en vitamine E(all season).
Weet er iemand iets meer van af of kent hij het probleem gelive dit hier even te plaatsen hoe of wat ik kan doen.
Al Vast Bedankt.

Lid Admin

Vinnen groeien opnieuw aan, het kan wel wat duren.
Wat kunt u doen?

Mocht de vin gerafeld zijn dan kunt u deze voorzichtig bijknippen.
De vin zou niet rood mogen worden.

Ik heb goeie ervaringen met Propolis spray voor wondbehandeling.

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.