The Pond Library

Forum

Meldingen
Alles wissen

Nieuwe Koi Gekwetst wat kan ik doen ?

(@kioman)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Topic starter  

Heb een vraag omtrent de Koi op de Foto's die ik hier heb geplaatst.
Ik heb gisteren gekocht, het gaat om een Doitsu Showa van de Showa Sanshoku familie.
Nu heb ik hem voor een mooi prijsje mee gekregen.
Maar hij is gekwetst namelijk zoals te zien is op foto2, heef hij een stuk af van zijn vin.
De verkoopster zij dat dit 2 jaar zal duuren dat het volledig is genezen.
is er soms nog iets van medicatie of zalfjes waardoor dit sneller en beter kan terug groeien.
ik heb in een boek gekeken van Super fish en Oase daar staat niets in van genezingsproducten.
of is het koi Food van Dainichi een optie daar is voeders voor schaafwonden en dergelijke en vitamine E(all season).
Weet er iemand iets meer van af of kent hij het probleem gelive dit hier even te plaatsen hoe of wat ik kan doen.
Al Vast Bedankt.

Citeren
(@webmaster)
Noble Member Admin
Deelgenomen: 25 jaar geleden

Vinnen groeien opnieuw aan, het kan wel wat duren.
Wat kunt u doen?

Mocht de vin gerafeld zijn dan kunt u deze voorzichtig bijknippen.
De vin zou niet rood mogen worden.

Ik heb goeie ervaringen met Propolis spray voor wondbehandeling.

BeantwoordenCiteren

The Pond Library

Als tuinliefhebber maak je een tuin pas echt compleet met een waterpartij in de vorm van een vijver of water ornament. Een vijver maak je pas echt af met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. De liefhebbers van prachtig gekleurde koi noemen we koi keepers.

De Nieuw hier? Start hier! pagina geeft je een compleet overzicht van de interessantste en meest populaire artikels op de site

De Vijvers en Koi Kennisbank zit boordevol achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en koi hobby. Dit is de basiskennis en uitleg over alle begrippen.

Wat wil je weten?

Heb je een specifieke vraag of vind je geen antwoord op je vraag via deze site dan help ik je graag een oplossing te zoeken.