Forum

red cap lionhead

Lid
Antwoord: 35
Topic starter

Iedereen spreekt altijd over koi's .
Ik heb er ook , maar sinds vorig jaar heb ik een red cap lionhead. Ondertussen hebben we hem Gorby genoemd.

Man, man, dat is een tof visje. Hij is helemaal ni schuw, hij is er als eerste bij om te eten, .... Hij is de tamste van de hoop geworden.
Het is echt een koddig visje. :p



Lid
Antwoord: 128

algeneters of 'riviergrondels' (die geen algen eten maar wel onder de verwarrende naam 'algeneter' verkocht worden?



Lid
Antwoord: 35
Topic starter

ander onderwerp? geen probleem !
Ik heb die "algeneters" gekregen van een vriend. Hij noemde ze zo.
Ik ken de echte naam niet
Het zijn zwarte vissen in de vorm van een torpedo.
(langwerpig lichaam, rond van kop naar lichaam van breed naar smal)
Ik zal binnekort eens een foto uploaden