Forum
Ik heb nu een vijver van zo'n 2500 liter met wat goudwindes chubinkin's en 2 koi's. Het is een kwar cirkel waar nu een uitloper van zo'n 3m bij 1m aankomt. Gezien de oude PVC folie er al 10 jaar inligt zal het vemoedelijk beter zijn om een hele nieuwe folie erin te leggen. Maar wat doe je met de vissen in tussentijd?? Een kinderzwembad en hopen dat het niet begint te lekken. Pomp je nadien het originele water terug in de vijver zodat de vissen geen al te grote verschillen ondervinden? Je hoort het al een ganse reeks vragen.
Ja je hebt eigenlijk al zelf op u vragen geantwoord dat is inderdaad het beste dat je kan doen maar zet als je kan wel de filter op de verblijfplaats .
groetjes
tom
Hoi hoi,
Een zwembad is mogelijk, houdt er alleen rekening mee dat er weekmakers in een zwembad kunne zitten, en deze zijn schadelijk voor de vissen.
Plaats ook een net over het zwembad zo heb je enige veiligheid tegen het eruit springen.
s6 en gr.
Etienne
carlg
ga eens langs het plaatselijke tuincentrum waar je ook de matteriaalen van plan bent te kopen als deze ook vis verkopen kun je er meestal wel zo een grote blauwe bak lenen incl. pomp en filter en anders vraag of je er 1 kan huren heb ik hier ook gedaan werkt perfect.
groeten
gerrit
Hallo,
Ik heb op Marktplaats voor 15 Euro een vloeistofcontainer (1000L.) gekocht. Werkt ook perfect als tijdelijke bak.
gr.
RvdG