The Pond Library

Forum

Meldingen
Alles wissen

skimmer

(@bertt)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Topic starter  

Hallo,

Sinds enige dagen ben ik druk aan het metselen als het weer het toelaat. Heb de muren dubbel gemetseld voor extra stevigheid.

Nu ben ik toe aan het laatste stuk en moet ik de skimmer inbouwen. Deze komt in de muur uiteraard alleen moet ik deze in metselen of ruimte laten in de muur en dan met schroeven en pluggen aan de muur vast zetten?

Alvast bedankt.
Bert

Citeren
(@midorigoi)
Estimable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Afhankelijk van het type skimmer die je in gebruik wil nemen...

BeantwoordenCiteren
(@bertt)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Topic starter  

Dit is de skimmer

Skimmer groot beton/foliewand kleur wit (voorbeeld op: http://kobara.nl/shop/view_product.php?product=SKI3AZB52 )

Goeten
Bert

Bijgevoegde bestanden

BeantwoordenCiteren
(@koi500)
Eminent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden

volledig inmetselen , dit heb ik ook gedaan . indien je polyestert kun je hem dan ook mooi mee in polyesteren .indien je je vijver in folie legt ervoor zorgen dat gaatjes van vijzen openblijven zodat je straks geen problemen hebt .

BeantwoordenCiteren

The Pond Library

Als tuinliefhebber maak je een tuin pas echt compleet met een waterpartij in de vorm van een vijver of water ornament. Een vijver maak je pas echt af met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. De liefhebbers van prachtig gekleurde koi noemen we koi keepers.

De Nieuw hier? Start hier! pagina geeft je een compleet overzicht van de interessantste en meest populaire artikels op de site

De Vijvers en Koi Kennisbank zit boordevol achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en koi hobby. Dit is de basiskennis en uitleg over alle begrippen.

Wat wil je weten?

Heb je een specifieke vraag of vind je geen antwoord op je vraag via deze site dan help ik je graag een oplossing te zoeken.