Forum

Dakbedekking als vi...
 

Dakbedekking als vijverfolie

Lid
Antwoord: 3
Topic starter

Hallo, momenteel ben ik een nieuwe vijver aan het maken. Vanwege de moeilijke vormen overweeg ik een flexible dakbedekking als folie te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee ??



Lid
Antwoord: 12

Hallo,

Bedoel je dan de rubber dakbedekking die er bestaat ?

Dirk



Lid
Antwoord: 3
Topic starter

Nee, er schijnt een zeer flexibele dakbedekking te zijn op teer basis die geen olie afscheidt. Als dit toepasbaar is ben ik van al die vouwen in de hoeken af, en kan ik dit zelf vrij eenvoudig aanbrengen.



Lid
Antwoord: 211

Ik zou geen dakleer in de vijver doen....je doet tenslotte ook geen vijverfolie op je dak!
Ik heb mijn vijver met folie op maat laten lassen, en het zit er perfect strak in.
Dit kan in elke gewenste vorm worden aangebracht.

groetjes bert sijbring.

zie ook www.sijbring-assen.nl



Lid
Antwoord: 21

Ik weet dat bij een Dino koicentrum in Nijkerk men ook dakleer als vijver bekleding heeft.
Ziet er netjes uit en de verkoper gaf aan dat het prima werkte.