Forum

zuurstof

Lid
Antwoord: 488
Topic starter

zuurstof best in de vijver of in de filter



Lid
Antwoord: 1160

het meest onmisbaar in de filter zou ik zo zeggen, maar doe het in beide



Lid
Antwoord: 488
Topic starter

ja maar probleem is ik krijg anders geen beweging in mijn filter daarom zou ik alles in de filter duwen ??



Lid
Antwoord: 1160

ja ok dat kan je dan doen, of een zwaardere pomp kopen hehe



Lid
Antwoord: 488
Topic starter

jaja weer een nieuwe heb ze nog maar 2 jaar ik ga gewoon een dikkere darm halen en een grote steen en dan maar pompen zi



Lid Admin
Antwoord: 1307

Zowel in filter als in de vijver zuurstof geven. In het filter voor de bacteriën en in de vijver voor de vissen. Zeker koi hebben enorme baad bij veel zuurstof. In Japan zie je ze soms niet zwemmen van de zuurstofbellen. Volgens T. Sakai het aller aller belangrijkste.