Forum

waterstofperoxide

Lid
Antwoord: 211
Topic starter

Ik zie op sommige forums dat mensen waterstofperoxide in hun vijver doen.....waar is dit voor .....en hoeveel moet je ervan gebruiken (dosering).

groetjes bert



 j-s
Lid
Antwoord: 7

waterstofperoxiden is gewoon zuustof water

het dood gewoon bacterieen maarde juiste hoeveelheid weet ik ook niet

koi-secrets



Lid
Antwoord: 1160

waterstofperoxide gebruiken sommigen om rechtstreeks zuurstof in de vijver te brengen



 ldp
Lid
Antwoord: 128

Waterstofperoxide wordt wel soms toegepast na een kaliumbehandeling.
Doch mijn mening is dat het in normale omstandigheden niet gebruikt dient te worden.
Verbeter me als ik verkeerd ben.

mvg,

lieven.



Lid
Antwoord: 193

Hoeft niet verbeterd te worden ldp.
Dient om na een KP behandeling het water te ontkleuren.
Het geeft natuurlijk een extra zuurstoftoevoeging in het water.In hoeverre deze zuurstoftoevoeging blijft, daarop kan Arthur misschien antwoord geven.
Dosis 52 ml per kub.