Forum
Hoi allemaal,
Ik heb een aantal testsets van iemand gekregen maar nu heb ik bij de NO3-test geen gebruiksaanwijzing zitten.
Wie kan mij vertellen hoe de test werkt (Velda) er zit een maatbekertje bij en twee soorten tabletjes #1 en #2.
Groetjes,
Cookie
ja dat werkt als volgt
als u dat bekertje er bij hebt gekregen moet ge dat vullen tot 10 dan moet u het eerste tabelt er bij doen #1 dat goed schudden tot er niets meer van te zien is kan lang duren . dan het tweede er bij #2 en ook schudden tot het opgelost is dan minuutje wachten en aflezen .
Tommeke wrote: ja dat werkt als volgt
als u dat bekertje er bij hebt gekregen moet ge dat vullen tot 10 dan moet u het eerste tabelt er bij doen #1 dat goed schudden tot er niets meer van te zien is kan lang duren . dan het tweede er bij #2 en ook schudden tot het opgelost is dan minuutje wachten en aflezen .
Hoi Tommeke,
Bedankt voor je reactie en uitleg. Ik heb de test gedaan en kom op de gele kleur 0mg/l is dat OK of juist niet ?
Groetjes, Cookie
ja inderdaad cookie dat is in orde probeer dat geel maar te behoude en zeker net naar het groen of rood gaan dan onmiddelijk water verversen zo een 20 %
groetjes