wie kan mij een adres geven in nederland waar men draadalgen reguleerder 2,5 liter van OASE verkoopt
mag ook het mail adres zijn van OASE zelf of verkooppunten
ik vind er niets over op internet
beste dank
http://www.oase-livingwater.com/capps/pdb/warengruppe.php?spath=&display_group=1049&oPath=
kijk hier eens rects kan je je postcode invullen en hij zoekt
Tommeke wrote: http://www.oase-livingwater.com/capps/pdb/warengruppe.php?spath=&display_group=1049&oPath=
kijk hier eens rects kan je je postcode invullen en hij zoekt
lukt niet , ik woon in belgie , oostende
ik zoek een handelaar van oase produkten zo dicht mogelijk bij oostende of brugge
weet U eeen adres
beste dank
hugo sansen
In de winter schakel ik mijn filtersysteem uit, een luchtpomp daarentegen blijft non-stop draaien. 2 weken geleden was alle onderwaterflora volkomen "versmacht" door dikke paketten draadalg. HEt wat niet om aan te zien. Ik heb manueel kilo's draadalg verwijderd (een halve dag werk), waarna ik een kuur met Penak Draadalgenpoeder heb ingezet. De vijver is nu (op de wanden na) volkomen vrij van draadalg, en de onderwaterplanten (ook de overwoekerde watergentianen en waterlelie) steken hun kop op !
PS : water is heel de tijd kristalhelder gebleven, waterkwaliteit bleek zodanig goed dat ik er geen product aan moest toevoegen. pH 8,5 maar die zakt wel als het opnieuw begint te regenen.
PS 2 : 12 grote goudwinden, 15 kleine goudwinden (eigen kweek), een 30-tal shubinkins (waarvan ik er een 25 van ga proberen te vangen en weggeven alhoewel ze prachtige kleurencombinaties hebben). Inhoud vijver 30 m³
hugo sansen wrote: lukt niet , ik woon in belgie , oostende
ik zoek een handelaar van oase produkten zo dicht mogelijk bij oostende of brugge
weet U eeen adres
beste dank
hugo sansen
Ga eens langs bij MPD Aquatic te Zandvoorde. Zij zijn Oase verdeler en daar kan je Aqua Balance kopen. Is hetzelfde als draadalgenreguleerder.
Wadu
Wadu wrote: Ga eens langs bij MPD Aquatic te Zandvoorde. Zij zijn Oase verdeler en daar kan je Aqua Balance kopen. Is hetzelfde als draadalgenreguleerder.
Wadu
deed i k ,
alle algen zijn zo goed als weg
doch aqua balance i s inderdaad hetzelfde maar wel veel duurder dan de grotere verpakking die enkel in nederland kan verkregen worden