The Pond Library

Vraag en Antwoord

Vissen

Lid
Topic starter

Hallo,

Ik heb nu 7 vissen. 2 Ghost koi's, 3 Goudwinde's en 2 Shibunkin's en mijn vijver is ongeveer 3 bij 2 en 50 cm diep. En alseerst had ik deze vijver gewoon voor plezier vijver zonder vissen toen vondt ik het leuk om er vissen in te doen. Nu zou ik het leuk vinden om er meer vissen in te doen maar wat voor vissen zou ik dan doen?. En dan laat ik een grotere vijver maken hebben jullie daar ook nog tips voor ?:)

M.v.g. Visje123

Lid

Hallo,

Ik zou inderdaad een grotere vijver maken dan, van minimaal 1.5m. diep. verder moet je goed bedenken wat voor vijver je wil, laat je goed informeren en adviseren. bespaar niet te veel op dingen die je eigenlijk wel wil maar prijzig zijn, heb dit hier ook gedaan en nu na 1.5 jaar wil ik al weer een andere vijver. Dan blijf je aan het aanleggen natuurlijk.

Lid Admin

Dit artikel kan je op weg helpen:
Soorten van vijvers

Lid
Topic starter

Oke bedankt. Hij is inderdaad best handig

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.