Forum

steur

Lid
Antwoord: 2
Topic starter

Hoi,

kan er mij iemand vertellen hoe ik best een steur van 1 meter lang vervoer?
Wat is de prijs in de winkel voor een syberische steur van 1 m in de winkel?Kweet nl een "occazie" zitten voor 125 €.Is dat teveel of goedkoop?
Thnxs.Albertmotard.

Lid
Antwoord: 15

ik heb ook een van 1 meter vorig jaar gekocht en heb daar 90€ aan gegeven in een koizaak die man heeft die in een dubbele zak met water gedaan en zuurstof op geblazen denk er aan een steur heeft snel een zuustof probleem

Bijgevoegde bestanden

Lid
Antwoord: 2
Topic starter

Ok Bushiju,kmoet er ongeveer een kwartiertje met rijden,kheb een grote plastieken bak.Da zal wel goed komen zeker.Kheb alleen schrik hoe we die kastaar gaan pakken,hij komt uit een bestaande vijver.Laten die zich gemakkelijk pakken?Kheb me laten wijsmaken dat je moet oppassen om zn rug niet te breken als je hem uit het water pakt.Iemand ondervinding mee?

Lid
Antwoord: 488

steuren zijn blind dus als je hem heel voorzichtig pakt met het net kan het geen probleem zijn laat ze er gewoon vanzelf in zwemmen. Als je ze dan gepakt hebt is het wel wat anders dan woredt hij wakker
oppassen dat je geen slag krijgt van de staart kan pijn doen . En zien dat hij zo snel mogelijk in de andere vijver is met veel zuurstof in is wel nodig .