The Pond Library

Vraag en Antwoord

kleine koi

Lid
Topic starter

Zijn hier mensen die nog kleine koi hebben. Zoja, ik wil er wel een stuk of vijf kopen, dus wie er verkoopt laat het me weten. Liefst wel in de buurt van Oost-vlaanderen, zodat ik nie te grote afstand moet afleggen.

groeten

Lid

[QUOTE=bluedevil]Zijn hier mensen die nog kleine koi hebben. Zoja, ik wil er wel een stuk of vijf kopen, dus wie er verkoopt laat het me weten. Liefst wel in de buurt van Oost-vlaanderen, zodat ik nie te grote afstand moet afleggen.

Hallo ik weet dat er in moerbeke nog zitten moet wel eens navragen je moet maar eens mailen

groetjes

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.