The Pond Library

Vraag en Antwoord

Chagoi

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
1,410 Bekeken
martinwill
(@martinwill)
Lid
Deelgenomen: 22 jaar geleden
Topic starter  

Ik heb een vraag over een chagoi die ik pas geleden heb gekocht.
Het is een japanse maar heeft van die metallic-achtige schubben er tussen zitten, hoort dit zo of is dit een kenmerk die er niet in thuis hoort?

Citeren
De Rie
(@de-rie)
Lid
Deelgenomen: 22 jaar geleden

Is waarschijnlijk een gin- rin chagoi. De blinkende schubben noemt men gin-rin.In sommige lectuur schrijft men dat een koi bij de gin-rin klasse behoort als hij meer dan 20 gin-rin schubben bezit. Ik persoonlijk vind het mooier als het gin-rin over het hele bovenlichaam aanwezig is. Maar dat iss ieder een smaak.

BeantwoordenCiteren
Webmaster
(@webmaster)
Lid Admin
Deelgenomen: 26 jaar geleden

Ik heb net een kersvers artikel Kinginrin gepubliceerd.
Artikel Kinginrin

Het is inderdaad een Ginrin chagoi die je hebt op voorwaarde dat hij meer dan 20 van die glinsterende schubben heeft. Dat wordt dus even tellen Ginrin Chagoi behoort tot de Kinginrin klasse B

BeantwoordenCiteren

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.