The Pond Library

Vraag en Antwoord

brulkikker

Lid
Topic starter

mijn vijver wordt al 3jaar bewoont door een brulkikker is het mogelijk dat deze mijn kikkers padden en salamanders opeet en zoja hoe kan hij gevangen of verwijdert worden

Lid

Een brulkikker vangt zelfs vogels ter grootte van een mus. Ook vissen tot +/- 30 cm zijn voor hem niet veilig.Deze kikkersoort is ingevoerd uit Amerika en als we niet oppassen word het een echte plaag. Probeer hem te vangen met een stevige schepnet of zo en dood hem.
Een goede raad KOOP NOOIT BRULKIKKERS.

Lid

Kan je die vreselijke dingen dan nog steeds kopen? Ik dacht dat de regering er nu eindelijk iets had aan gedaan of zoiets...
Weet er soms iemand iets over hun voortplanting?
Kunnen ze dat trouwens in onze streken? Waarschijnlijk wel als ze uit Noord-Amerika komen niet?

Dus nog is : KOOP ZE NOOIT

grtn

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.