Forum
Hallo
ik zou graag willen weten wat een albino steur van 35 cm
gemiddeld kost 😀
over de 100 € toch wel gemakkelijk
groetjes
Wat zien mensen toch in zo'n Steur??? Ik vindt het zo'n lelijke beesten, en ze zijn nog moeilijk ook, hebben veel ruimte nodig, speciaal voer en noem maar op.
Bij mij komen ze er niet in.
Hoop dat ik nu niemand kwaad maak maar dit is mijn mening over een steur.
Gr.
BMWtje
Ik vind het persoonlijk een heel mooi visje op je foto's. de prijs weet ik er niet van, maar 100 € zal het wel zijn. mocht mijn vijver geschikt zijn voor een steur kwam hij er zeker in, maar helaas heb ik teveel planten in mijn vijver om steuren te houden.
veel succes met je albino steur.
BMWtje wrote: Wat zien mensen toch in zo'n Steur??? Ik vindt het zo'n lelijke beesten, en ze zijn nog moeilijk ook, hebben veel ruimte nodig, speciaal voer en noem maar op.
Bij mij komen ze er niet in.Hoop dat ik nu niemand kwaad maak maar dit is mijn mening over een steur.
Gr.
BMWtje
Ik weet niet waarom een steur moeilijk is.....heb zelf een diamantsteur van ongeveer 60cm eet uit de hand....en qua ziektes is een steur juist gemakkelijker als een koi doordat ze een veel dikkere huid hebben, zijn ze veel minder gevoelig voor parasieten...en dat ene extra potje voer staat gewoon bij al die andere potjes...voor mij geen probleem 😉
groetjes bert