Forum
ik ben bezig met het aanleggen van een vijver.
deze zal tegen het einde van de maand klaar zijn.
heeft het nog zin deze voor de winter op te starten of wacht ik best tot in het voorjaar ?
Geen probleem om nu reeds op te starten.
ik ben bezig met het aanleggen van een vijver.
deze zal tegen het einde van de maand klaar zijn.
heeft het nog zin deze voor de winter op te starten of wacht ik best tot in het voorjaar ?
Geen probleem om nu reeds op te starten.