Forum

me eigen visvijver!...
 

me eigen visvijver!!

Lid
Antwoord: 5
Topic starter

hallo,

zelf wil ik een hengelsportvijver maken bij mij in de weide.. wat kan ik het best gebruiken als ondergrond? folie? weet iemand waar ik grotere karper kan kopen?
alvast bedankt,
marc



Lid Admin
Antwoord: 1307

Ik vermoed dat je dan een vrij grote vijver nodig hebt? Folie lijkt me dan het beste. Misschien laat de grondwaterstand en de structuur van de bodem toe dat je een echt natuurlijk visvijver kunt aanleggen zonder folie.