The Pond Library

Vraag en Antwoord

kaldness

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
2,789 Bekeken
jurgen
(@jurgen)
Lid
Deelgenomen: 23 jaar geleden
Topic starter  

Weet iemand waar ik dit filtermateriaal kan verkrijgen in Belgie?

Citeren
5453anonymous
(@Unregistered)
Deelgenomen: 22 jaar geleden

het kaldness verkoop ik
het kost 80 euro per 100ltr.
mail naar [email]ivo2002@zonnet.nl[/email]

BeantwoordenCiteren
5454anonymous
 Rie
(@Rie)

Bij Kim's koi kan je de Kaldness ook krijgen. Wel eerst eens bellen want het kan zijn dat hij dient besteld te worden.
Kim's koi is momenteel gesloten tot 15-02

BeantwoordenCiteren
5455anonymous
(@Unregistered)

Hallo,
Kan er soms iemand vertellen hoeveel er gebruikt
moet worden bv in een halve kubiek??

mvg
filip

BeantwoordenCiteren
mark
 mark
(@mark)
Lid

Hallo,

Ik dacht dat de maximale vulling 50% is en dat de optimale vulling zo'n 37% is. Dit heb ik gelezen in een folder van hun.

In jou geval heb je voor een halve kuub dus maximaal 250 liter van dat spul nodig.

Groeten,
Mark

BeantwoordenCiteren
japanesekoi
(@japanesekoi)
Lid

Dank u MARK,

Ik denk dat ik mijn flocor zal verwijderen en vullen met kaldness
nog dit voorjaar maar ik hoop dat ik niet naar NEDERLAND zal
moeten rijden om het aan te kopen.
Als er iemand is in DE STREEK VAN W-VLAANDEREN die het verdeeld moet het maar even laten weten.

mvg
KOI

BeantwoordenCiteren
Devolder
(@devolder)
Lid

Biocarrier 'kaldness' filtermedia
Sibo heeft mij een fax gestuurd met een aantal nieuwe artikelen en daar staat vanaf nu ook kaldness bij,ik citeer:Dit bio medium is ontworpen als dragermateriaal voor micro-organismen om in drijvende of bewegende toepassing afvalwater te filteren.De speciale vorm van het medium zorgt voor een groot oppervlak voor de dunne biofilm en voor optimale omstandigheden voor de groei van micro organismen.De diameter 9mm,hoogte 7 mm.Oppervlakte 800 vierkante meter per kubiek.Leverbaar in zakken van 100 liter,zéér gunstige prijs.
Ik geef u de eerskomende dagen de prijs door en als je wilt dan bestel ik deze voor u.
't Viswienkeltje
Molenstraat 20
8980 Passendale
(alleen op afspraak)

BeantwoordenCiteren
japanesekoi
(@japanesekoi)
Lid

Hallo JOHAN,

Dank u voor de reactie want ik koop liever in de streek dan
langs de andere kant van Belgie.

groeten,

Filip

BeantwoordenCiteren
Devolder
(@devolder)
Lid

Hallo,
Sibo in Nederland heeft dus vanaf nu kaldnes opgenomen in hun gamma en stellen deze producten ook voor op een beurs in Amsterdam op 20-22 januari.Sibo is volgens mij toch wel heel sterk in prijs wat betreft pompen en vijverartikelen,de advies verkoopprijs die wij als handelaar toch zouden moeten volgen wat betreft de kaldnes hier in België is €136.12 voor 1 zak van 100 liter.Als er dan toch mensen zijn die hetzelfde materiaal kunnen aanbieden aan spotprijzen waar zijn wij dan toch in godsnaam mee bezig.Aan prijzenpolitiek werken wij niet mee en vinden service en kwaliteit nog altijd het allerbelangrijkste.
Mvg Johan

BeantwoordenCiteren

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.