Forum

Ingraven Hogedrukfi...
 

Ingraven Hogedrukfilter

Lid
Antwoord: 1
Topic starter

Beste Lezers,

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een hogedrukfilter met pomp. Nu wil ik deze in het voorjaar aan gaan leggen. De bedoeling is dat ik deze in wil graven net onder de waterlijn.
Mijn vraag is eigenlijk hoe ik dit moet doen. Wie van jullie heeft enige ervaring hoe je dit het beste kunt doen. Wat ik zoek is dus eigenlijk een goed omhulsel waar het filter in kan staan.

Alvast bedankt voor de reactie,

Ralf.



Lid Admin
Antwoord: 1307

De beste manier is nog altijd een filterkeldertje metselen met stenen en uitbezetten met mortel met daarin een waterdichte coating.