The Pond Library

Vraag en Antwoord

Watervat 1000l omvo...

Watervat 1000l omvormen filter

Lid
Topic starter

Mijn zuster heeft een vijver van 50.000 liter met koi in nu heeft de vorige eigenaar daar 3 van die grote bakken van 1000 liter achter gelaten nu wil ik daarvan een filter gaan maken zou het met zo 1 bak lukken als we die in compartimenten verdelen en hoe zou ik het beste doen of zou ik er 2 aan elkaar zetten of alle 3 maar dit gaat mij waarschijnlijk wel een centje kosten soms iemand een gedacht van of ooit al gedaan of heeft er iemand zelf zo iets gemaakt ?

dank u

Lid

hoi ik heb mijn filter gemaakt van vuilnisbakken van 225 liter per stuk werkt prima ik heb er vijf van in de schuur staan

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.