The Pond Library

Vraag en Antwoord

skimmer

Lid
Topic starter

halo ik heb een vraag ik heb een eeen koi vijver gemaakt waar ik kij trots op ben heb alles aan gesloten en heb een oase 800r gekoght om dat er 2 aansluitingen op zitten 1 naar mijn filter en 1 naar mijn opervlakte skimmer maar n ou doet mijn skimmer dus helemaal niks terwijl hij het ijgenlijk wel zou moeten doen heb alles aan gesloten met rond 40 heeft er nog iemand tips allvast bedankt:confused: :confused:

Lid

ja zuigt de pomp genoeg je kan de ingang regelen van 0-4 dacht ik eens testen hoe je het juist moet zette he

Lid
Topic starter

daar was ik al achter staat op 4 en hij doet het net maar niet optiemaal maar bij deze alvast bedankt nog 2 weeken en dan gaan de visen er op 🙂 🙂

Lid

ik heb het zelfde wel op zzn 16000 met de dikste buis die er op kan een 40 denk ik en dit werkt toch wel goed

Lid
Topic starter

ik denk dat ik de skimmer met een aparte pomp ga voeden ik heb het iede als ik de pomp zo zet dat mijn skimmer goed werkt hij te wijnig water van onder aan zuigt sins ik dat gedaan heb wordt mijn vijver ook groen en voor heen was hij kraak helder

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.