Forum

Quarantainebak

Lid
Antwoord: 25
Topic starter

Hey,

Ik zou een quarantainebak (eventueel kweekbak) willen maken. Kan iemand mij hierbij helpen hoe ik dit het best doe (inhoud - filter - pomp...)

Alvast bedankt!;)



Lid
Antwoord: 583

Hoi Fillie,

ik denk dat je hiermee al een heel eind komt 🙂 http://www.pondlibrary.be/ned/forum/showthread.php?s=&threadid=813&highlight=quarantainebak

(Post # 100 :D)

Dennis