The Pond Library

Vraag en Antwoord

Notifications
Clear all

Filter

3 Posts
3 Users
0 Reactions
1,795 Views
Wiebie
(@wiebie)
Active Member
Topic starter  

Hoi allemaal,
Ik ben van plan om een filter te maken met een bak van 440L en 200L kaldnes. Ik ben van plan om het water via een buis de bak in te laten lopen via de bovenkant. De buis zit dus in de bak en het water stroomt als het goed is aande onderkant eruit.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Weet iemand hoe ik het beste de luchtpomp aan kan sluiten?
Op een luchtslanG ofzo??
Alvast bedankt.

Bijgevoegde bestanden

De Rie
(@de-rie)
Reputable Member

Hoi Wiebie,
Kijk eens een paar onderwerpen terug bij "Bewegend bed zelfbouw",
Daar staan foto's en een paar postings verder de uitleg hoe ik een BB zelf gebouwd heb. Misschien heb je er wat aan?

ReplyQuote
etienne
(@etienne)
Reputable Member

Hier een schets van een wervelbed waarbij het water bovenaan ingevoerd wordt. Zo zijn water en luchtrichting tegengesteld waardoor het contact tss beide langer en intenser is.
Zou dit in de praktijk ook kloppen?

ReplyQuote

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.