The Pond Library

Vraag en Antwoord

Eiwit afschuimer

Giel
Lid
Topic starter

Wie zou mij uitleg kunnen geven met tekening over een eiwit afschuimer ik zou graag zelf zo iets willen bouwen

Lid

Op de homepage van deze site vind je er alles over.. eens kijken in de artikel-afdeling onder de rubriek filtratie en vijvertechniek.

Veel leesplezier
mvg, Timpie

Giel
Lid
Topic starter

Beste Timpie alvast bedankt voor je reactie, maar kun je mij vertellen hoe ik dat artikel kan vinden waar jij mij naar verwijst,ik ben de engelse taal niet goed meester en zodoende kan ik het niet vinden op de site,filtratie en vijvertechniek heb ik gevonden maar dan verder?

Lid Admin

Giel
Lid
Topic starter

Harstikke bedanktvoor de wegwijzer
Groeten Giel

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.