The Pond Library

Vraag en Antwoord

skimmer???

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
1,533 Bekeken
gregory
(@gregory)
Lid
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

ik ben gregory uit belgie en heb een vraagje daar er nu en dan vuil op het wateroppervlak van mijn vijver drijft stel ik me nu de vraag ik een skimmer zou plaatsen is dat goed voor de vijver ?dank bij voorbaag gregory.

Citeren
DNNS
 DNNS
(@dnns)
Lid
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Hoi Gregory,

een skimmer kan geen kwaad hoor, het zorgt enkel voor een schonere waterspiegel en das alleen maar mooi:) Het oppervlaktevuil wordt verplaatst naar het filter, wat anders naar de bodem zou zakken en vervolgens verrotten. Het enige nadeel is het extra onderhoud...

Dennis

BeantwoordenCiteren

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.