The Pond Library

Vraag en Antwoord

pomp webner 200

Lid
Topic starter

Mijn pomp heeft het 7 jaar uitgehouden
echter heb ik nu een probleem dat ze uitvalt en na 10 minuten slaat ze voor een halve minuut terug op en daarna terug af. Telkens gaat ze over ongeveer 10 minuten terug. Wat kan de oorzaak zijn , zal ik voor een nieuwe pomp moeten zorgen of is dit euvel te herstellen.

Lid Admin

Een ingebouwde veiligheid? Misschien loopt de pomp te warm en schakelt ze zich uit.
Misschien is dit euvel te verhelpen maar denk eens na over een energiezuinigere pomp. 7 jaar geleden bestonden deze niet, tegenwoordig met de hogere energieprijzen heeft elk merk zijn ecologische pompen, ook Messner.

Lid
Topic starter

heb een nieuwe aangeschaft,leek mij het beste en inderdaad veel zuiniger

The Pond Library

Als tuinliefhebber is een waterpartij zoals een vijver of waterornament essentieel om je tuin echt compleet te maken. Een vijver wordt pas echt tot leven gebracht met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. En voor liefhebbers van prachtig gekleurde gekleurde koi, staan bekend als koi keepers.

Op de "Nieuw hier? Start hier!" pagina vind je een volledig overzicht van de meest interessante en populaire artikelen op de website.

De Vijvers en Koi Kennisbank bevat uitgebreide achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en de koi-hobby. Hier vind je basiskennis en uitleg over alle begrippen.