Forum
hallo mijn nieuwe vijver draait en doet het goed ( voor het moment ) maar ik lees overal dat in enten van de vijver belangrijk is
is er hier toevallig iemand uit west vlaanderen ( roeselare ) die mij kan helpen aan gezond vijver water met watervlooien enzo
alvast bedankt
hallo,
zie je andere topic.
die waterbeestjes komen vanzelf wel,enkele weekjes geduld.
groetjes
Ik kweek ze gewoon zelf in een grote emmer