Eindelijk Koi2000 Belgie
Geachte,
Om de koi- en vijverhobby in België een nieuw elan te geven hebben vier Belgische liefhebbers samen met KOI2000 Nederland besloten om hun schouder te zetten onder de uitbouw van deze vereniging in België.
KOI2000 is een vereniging voor en door hobbyisten die een driemaandelijks full color blad uitgeeft met ruim 100 blz. waarin aandacht besteed wordt aan de koi- e n vijverhobby in al zijn facetten. Door deze samenwerking verschijnen er in het blad KOIWIJZER nu ook artikels geschreven door Belgische auteurs. Deze kunnen gaan over Belgische vijvers, Belgische Dealers, evenementen alsook artikels van algemene aard. Verder zal er in de toekomst getracht worden effectief hobbyisten samen te brengen onder de vorm van lezingen, vijverbezoeken, of dergelijke meer.. (uw ideeën zijn welkom!)
Op 16 17 en 18 mei wordt er in de tuinen van Appeltern (Nederland) een groots evenement omtrent watertuinen, vijvers en koi georganiseerd. Met daaraan een koiwedstrijd gekoppeld. Waarop jullie allen uitgenodigd worden.
Meer info op http://www.koi2000.nl/ en http://www.koienvijverdagen.nl/
De medewerkers van koi2000 België zijn te bereiken op:
[email]info@koi2000.be[/email], of
Ronny [email]ronny@koi2000.be[/email] Oost-Vlaanderen
Ief [email]ief@koi20000.be[/email] Oost-Vlaanderen
Filip [email]filip@koi2000.be[/email] West-Vlaanderen
Tim [email]tim@koi2000.be[/email] Brabant
Groeten
Medewerkers KOI2000 België
Hoi mensen van koi 2000 Belgie.
Eindelijk een vereniging die , naar ik lees, initiatieven gaat nemen om de liefhebbers samen te brengen, informatie wil gaan geven dmv lezingen enz. Het ziet er goed uit.
Er was echt nood aan een goede vereniging in Belgie die de belgische liefhebbers met raad en daad kunnen bijstaan. Van de kant van de VKV moeten we al lang niets meer verwachten.
Daarom van hieruit een hartelijke proficiat en veel geluk met de uitbouw van de langverwachte nieuwe Belgisch vereniging.
Hey De Rie,
Het is heel aangenaam zulke reactie te lezen 😉
Aan de weinige reacties op het forum te zien zou je verwachten dat de mensen helemaal niet op een vereniging zitten te wachten, toch blijkt na het echte contact dat je met de mensen hebt op opendeurdagen bijvoorbeeld dat er echt wel belangstelling is en nood aan het opzet. Ik vermoed dat de drempel om via het internet te communiceren (itt lezen) voor sommigen wat hoog ligt maar dat is uiteraard geen probleem.
Tot weerziens!
mvg, Tim(pie)
Gefeliciteerd met de nieuwe vereniging!!! Ik zal er geen lid van worden, omdat ik maar een kleine vijver heb met èèn Koi??? erin en verder wat andere vissen..Maar ik wens jullie wel veel succes, en zal zeker alles volgen via deze site.
Mieke
Hallo vijvervrienden,
Zelfs al heb je maar 1 koi,de koiwijzer(zo heet het boekje)
heeft zeeeer intersante artikels en foto's.
ZEKER DE MOEITE WAARD OM HET TE PROBEREN!!!
groeten,
Filip