hallo
ik ben kelly, we hebben in de tuin een vijver liggen met daarin goudvissen en 3 steuren..
nou mijn vraag er zit ook een albino steur in, kan deze tegen de zon of moet deze beschutting hebben.
De steur kan tegen de zon zolang hij maar in het water ligt . De vraag is is de vijver geschikt voor steuren te houden vertel daar eens wat meer over. Vis bezetting, filter , grote van de vijver
ik heb zelf ook een albino steur hij is nu 55 cm .
en zwemt nog heel goed rond maar onze vijver is ook aardig groot en diep
wat eens teur fijn vind is veel zuurstof en stroming.
en vergeet hem vooral niet meerdere malen op een dag een kleine hoeveelheid te voeren.
boven een tempratuur van 10 graden
van 10 tot 5 graden weekelijks en onder de 5 graden hoef je ze niet te voeren miss af en toe iets
Goededag ik wil steur vijver houden ,van 6,00 x 2,20, hoeveel steuren kunnen hierin, vijver is 1,20 diep zou graag eens bij iemand anders kijken in de omgeving van eindhoven.
netraam65;32173 wrote: Goededag ik wil steur vijver houden ,van 6,00 x 2,20, hoeveel steuren kunnen hierin, vijver is 1,20 diep zou graag eens bij iemand anders kijken in de omgeving van eindhoven.
aangezien 1 steur al wat ruimte nodig heeft, zou ik er maar 1 of 2 in doen hoor. een steur kan erg groot worden en heeft dan de ruimte hard nodig