The Pond Library

Forum

Koi en Vijver Dagen...

Meldingen
Alles wissen

Koi en Vijver Dagen Beekse Bergen 2004

13 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,752 Bekeken
timpie
(@timpie)
Reputable Member
Deelgenomen: 22 jaar geleden
Topic starter  

Beste mensen,
Dit weekend was ik 2 dagen (vrijdag en zaterdag) vrijwilliger op de koishow van KOI2000. Het is een schitterend weekend geworden.. prachtig weer, prachtige koi, een enorm leuke groep van vrijwilligers, veel nieuwe mensen leren kennen, ook veel reeds bekende gezichten of namen ontmoet, kortom er even zalig tussenuit!!
Ook leuk was dat ik veel Belgen (terug) gezien heb..
De sfeer was top, de show helemaal niet ver (1.5u vanuit omgeving Brussel).. enz. Vandaag kon ik niet blijven, en vanacht na de leuke feestavond zijn we terug gereden om vandaag fris achter de boeken te duiken. K'ben dus wel benieuwd hoe het daar afgelopen is, wie in de prijzen gevallen is, ea. het weer was zekerlijk weer toppie.
Om jullie wat te laten mee genieten plaats ik hier wat foto's
Groeten, Timpie

foto 1 : de benching vrijdag werd aandachtig gevolgd

Bijgevoegde bestanden

Citeren
timpie
(@timpie)
Reputable Member
Topic starter  

foto 2. de wedstrijdtent met veeeel bakken met koi. de handelaren hebben mooie beestjes ingezet, maar ook de hobbyisten kwamen met heel mooie koi hoor!

Bijgevoegde bestanden

BeantwoordenCiteren
timpie
(@timpie)
Reputable Member
Topic starter  

foto 3. In de infostand van KOI2000 (waar ik stond) deed Jan Sienstra uitvoerig zijn bacterien-verhaal, en veel mensen luisterden geboeid. Jan is één van de mensen achter het grote relaas over het wel en wee van bacterien in potjes.. de materie waar onze workshop in zele binnenkort oa. ook over gaat.

BeantwoordenCiteren
timpie
(@timpie)
Reputable Member
Topic starter  

foto 4. behoorlijk wat volk zaterdag.. een stralend zonnetje.. mmmm

Bijgevoegde bestanden

BeantwoordenCiteren
timpie
(@timpie)
Reputable Member
Topic starter  

foto 5. een grote groep vrijwilligers deed hard hun best om de show op alle vlakken zo goed mogelijk te laten verlopen.

Bijgevoegde bestanden

BeantwoordenCiteren
timpie
(@timpie)
Reputable Member
Topic starter  

foto 6. enkele prachtbeestjes

Bijgevoegde bestanden

BeantwoordenCiteren
timpie
(@timpie)
Reputable Member
Topic starter  

oei foto 3 ontbreekt.. 🙂 nu niet meer

Bijgevoegde bestanden

BeantwoordenCiteren
Webmaster
(@webmaster)
Noble Member Admin
Deelgenomen: 24 jaar geleden

Hoi,

Ben net terug en al weer achter de computer :).
Zondag nog meer volk.
Grand champion is geworden, de Kohaku van Paradise of Japanese Koi.
Een compleet lijstje en wat foto's binnenkort.

BeantwoordenCiteren
DNNS
 DNNS
(@dnns)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden

Leuke foto's Tim!

Ik ben vandaag geweest en ik vond het super. Zeer veel (bekende) mensen ontmoet en heel erg veel gezien en geleerd. Een super dag dus 😀 Prijsuitreiking niet gezien helaas...
Koi2000 heeft zn best gedaan 🙂

Dennis

BeantwoordenCiteren
Koidream
(@koidream)
Reputable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Een dikke proficiat voor de organisatoren en zeker evenveel voor al de vrijwilligers.
Bedankt voor deze prachtige zondag.

BeantwoordenCiteren
arnodekkers@tis
(@arnodekkerstis)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden

Hallo,

Sinds kort een vijvertje. Wat grotere goudvissen erin. Ben vrijdag, met vrouw en kleine kinderen, bij de koidagen geweest. Had van jullie een vrijkaartje ontvangen. Nog bedankt. 2 kleinere koikarpers gekocht. Ontzettend genoten. Denk ik besmet met koi-virus.
groetjes,
Arno.

BeantwoordenCiteren
mic
 mic
(@mic)
Estimable Member
Deelgenomen: 21 jaar geleden

Ik ben ook op zondag geweest . Het was een prachtige dag . Al eens de moeite om twee uur met de auto naartoe te rijden . Beslist de moeite waard en volgend jaar ben ik weer van de partij . Veel volk , standjes , eet- en drankgelegenheid en alles in goede banen geleid door Koi2000 .

Chapeau voor de organisatie

BeantwoordenCiteren
Rick Meijer
(@rick-meijer)
Trusted Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Hoi Lef,

Stond jij zondag in het standje van de Pondlibrary?
Ben een beetje nieuwsgierig en heb ik gelijk een beeld bij een naam...

Gr.
Rick

ps mijn website is eerdaags compleet en bied ik je hem aan als link.
Ben met teveel dingen tegelijk bezig, mijn nieuwe vijver, verbouwing in het huis etc.

BeantwoordenCiteren

Deel:

The Pond Library

Als tuinliefhebber maak je een tuin pas echt compleet met een waterpartij in de vorm van een vijver of water ornament. Een vijver maak je pas echt af met waterplanten, vijvervissen en waterdieren. De liefhebbers van prachtig gekleurde koi noemen we koi keepers.

De Nieuw hier? Start hier! pagina geeft je een compleet overzicht van de interessantste en meest populaire artikels op de site

De Vijvers en Koi Kennisbank zit boordevol achtergrondinformatie over alle aspecten van de tuinvijver en koi hobby. Dit is de basiskennis en uitleg over alle begrippen.

Wat wil je weten?

Heb je een specifieke vraag of vind je geen antwoord op je vraag via deze site dan help ik je graag een oplossing te zoeken.