De vraag die me bezig houd is de volgende.Ik heb een vijver van 30.000 liter en ben op zoek naar een programma voor op mijn computer om ph, gh temp., enz.te kunnen meten met sondens die in de vijver hangen en verbonden zijn met mijn comp zodat ik de gemeten waardens kan op slaan en via een tabel de gemeten waarden kan af lezen van dag tot dag. Mijn vraag is bestaat er zo iets of kun je me er aan helpen.
Dank bij voorbaat.
RJ
JP.Ruttens@village.uunet.be
Eric Buedts
03-10-1999, 00:47
Halo Ruttens
De vraag die u stelt is denk ik wel op de markt, maar die zal redelijk duur zijn. Ik denk dat u die het best kan zoeken bij bedrijven die zich bezig houden met automatisering. Zoon bedrijf is bijvoorbeeld P. Mais uit st.-Katelijne-Waver, tel is 015/31.49.41 en vraag best naar Ludo. Zeg maar dat Eric van de firma Aqua-Botanica-Koi u deze info door gegeven heeft. Ik kan niet garanderen dat zij dit zeker hebben, maar het is het proberen waart. Ondertussen zoek ik verder over deze materie, want ik ben ook van plan dit op mijn vis stok installatie de plaatsen, als mijn nieuw bedrijf klaar is. Maar P.Mais is niet interessant voor mij, omdat zij geen inkoopprijzen hebben,en dat is voor mijn bedrijf wel nodig. Als ik iets meer weet, laat ik het u meteen weten.
Als het niet kant en klaar op de markt is, zal dit door een programmeur moeten geschreven worden vrees ik. Maar dat kost geld, hé
Groeten
------------------
Eric Buedts