PDA

View Full Version : rotsen

WillyVE
26-07-2001, 13:49
Beste collega's vijverbezitters,

Na een bezoek aan een niet nader te noemen pretpark, was ik vol bewondering over de kunstmatige rotsformaties.
Is er iemand die mij de werkwijze kan uitleggen over hoe ik het beste zelf kunstrotsen kan aanmaken om mijn vijver te verfraaien ??
Of weet er misschien iemand het internetadres van een site waar ik deze info mogelijk wel kan vinden ?

Freek
05-08-2001, 21:04
Geen idee, maar is het niet voor de hand liggend om nog eens kontakt op te nemen met dat niet nader genoemde pretpark en te informeren wie dat gemaakt heeft ?

Freek
06-08-2001, 19:55
Willy,

Bedankt voor je e-mail+ uitleg. Wilde er nog aan toe voegen, dat ik onlangs Burger's Zoo (bij Arnhem) heb bezocht in het bijzonder Ocean World. Een heel indrukwekkende ervaring !!! Ook daar wordt veelvuldig gebruikt gemaakt van namaakrotsen, zee-egels, kroalen enz. Allemaal namaak maar niet van echt te onderscheiden. Ik heb gelezen hoe dat gemaakt werd maar kan het me niet meer precies herinneren. Mij lijkt het redelijk voor de hand liggend dat ze daar polyester of iets dergelijks voor gebruiken en het speciaal beschilderen. Nog afgezien van het preciese materiaal zal het sowieso een kostbare aangelegeheid zijn om zoiets rondom je eigen vijver te realiseren.

Groet, Freek.

Daniel C
09-08-2001, 00:19
ik weet dat je er hier kunt kopen==>> http://www.holzum-shop.de/default.htm groetjes