PDA

View Full Version : allergie

marlies1
08-04-2010, 10:40
Hallo, ik ben Marlies, heb een zwemvijver waar ik heel erg blij mee ben. Als ik er achter kom hoe ik een foto kan plaatsen zal ik dat doen. Ik woon in Portugal en heb een vraag aan jullie. Ik heb nl. sinds ik weer zwem een hele vervelende uitslag die ook nog eens erg jeukt. Vorig najaar had ik dat ook en d.m.v. bloedonderzoek konden ze er niet achter komen waar dat vandaan kwam. nu begin ik te vrezen dat dat weleens van de vijver zou kunnen komen. Is daar iets van bekend? Ik zie eruit alsof ik de mazelen heb:o . Alvast bedankt voor evt. reacties, hartelijke groet Marlies

Hokie
08-04-2010, 13:29
Moi Marlies,

misschien eens je water testen. misschien zitten daar wel vreemde stoffen in, of is er een bepaalde stof die te hoog in waarde is.

Hokie

Bart69
02-08-2011, 13:55
Beste Marlies,

wij hebben ook in het voorjaar een zwemvijver aangelegd. Na het zwemmen krijg ik ook inderdaad een allergische reactie, net zoals mazelen met jeuk... ben jij er ondertussen al achter gekomen wat de boosdoener is ? of heb je tips om dit te voorkomen ?

padde
02-08-2011, 20:37
Ik denk niet dat iemand die zijn eerste en laatste bericht heeft geplaatst in april 2010 nog gaat reageren ;) Ik zou een huisarts raadplegen als ik jou was. Heb hier zelf geen ervaring mee in ieder geval.

Grtz.