View Full Version : Nieuwe foto's
Moi,
heb nieuwe foto's bij mijn album geplaatst, voor de liefhebbers:D
Hokie
Webmaster
14-12-2009, 19:08
Prachtig beest, de Doitsu Yamabuki Hokie.
Ik heb zelf ook een Yamabuki, wel geen doitsu en ik vind het ook één van mijn meest opvallende koi dit ik heb.
Hoi,
Mooie beestjes die je hebt zwemmen Hokie. Mijn voorkeur gaat naar die mooie Asagie, vind ik een prachtbeest.
Zelf nog maar een dik jaar met koi bezig en nog op zoek naar mooie.
9 stuks in de vijver en nog 5 stuks in een binnenvijver die na de winter ook buiten mogen stralen. Volgend jaar ook proberen een paar leuke foto's te nemen on in het album te zetten.
Grtzs Patrick
Dank voor de complimenten. Uiteraard staan niet alle koi erop. Zal in 2010 weer een paar koi netten en deze meten en fotograferen. Heb inmiddels een Canon EOS 450D gekocht, dus ik hoop dat de foto's nog beter worden. Heb in ieder geval meer mogelijkheden dan met de kleine compactcamera, die inmiddels toch wel verouderd is.
Hoop dat volgend jaar er nog meer mensen hun koi op de foto zetten en hier publiceren, en foto van vijver/tuin mag natuurlijk ook. Een foto zegt nu eenmaal meer dan duizend woorden.
Ben nu 5 jaar bezig met koi, en de eisen worden ook steeds hoger. Tevens kijk ik ook naar kleinere koi om te zien of ik hier iets kan ontdekken, en dan met name hoe ze zullen worden. De vijver is helaas vol, misschien dat er 3 koi voor de verkoop gaan, maar dat zijn plannen. Misschien verkoop/koop ik wel helemaal niets.
Ben in ieder geval wel benieuwd hoe de groei van de kleinere koi verder gaat. Heb het gevoel dat ze zelfs nu nog groeien.
Hokie