PDA

View Full Version : Koi Tijdschrift

puppy
17-07-1999, 07:13
Hallo

Weet iemand een goed koi tijdschrift voor een abonnement. Ik weet KOI USA M<AGAZINE maar die is erg duur. $75,= per 6 tijdschriften.
Iemand anders een beter idee.....

Puppy

Perry
17-07-1999, 19:44
Bij Mij weten zijn er niet zo veel bladen in de handel, Maar ik heb toch enkele sugesties.

De watertuin: kost FL 42,50 per jaar ik geloof dat dit een maandblad is het is van oorsprong van een belgse uitgever het is geen specefiek koi blad maar er staan regelmatig leuke artikelen in over koi.
e-mail uitgever: vijver@wxs.nl

Special vijvers & waterpartijen: Ook niet een speciaal blad over koi maar hier wordt wel meer in besproken over koi en vijvers.
e-mail uitgever:europubli@skynet.be

Je kan ook lid worden van de nederlandse of vlaamse koi verenigingen. ik ben bij bijde lid. ze geven om de 2 maanden een blad uit van +/- 100 blz met alles over koi.

de nederlandse koi vereniging kost fl 85,00 per jaar en Fl 100,00 voor buitelandse leden.
e-mail secretaris: celu.koi@daxis.nl

De vlaamse koi vereniging kost 1000Bfr per jaar voor belgse leden en Fl 85,00 voor nederlandse leden.
e-mail secretaris:vlaamskoi@glo.be

voor meer informatie over deze verenigingen kunt u altijd contact met mij op nemen. zie e-mail gebruikers profiel.

metvriendelijke groet

Perry Bos