magicdutchmen
12-09-2006, 17:54
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum.
Stel me even voor, ben Reinout in bezit van een vijver van 5 bij 5.
We zijn vorig jaar begonnen met deze vijver, en in bezit van 2ghostkoi, 8 goundwindes, 4 Shubunkin, 6 Sarasa, paar goudvissen.
Omdat het dit jaar betrekkelijk warm was/is voor Nederlandse begrippen zijn ze dus ook behoorlijk aan het voortplanten geslagen.
Gevolg is veel vuilnisbakkies :p waarbij je van de meeste wel kunt nagaan wie ze als ouder hebben.
Wij hebben echter nu ook een enorme hoeveelheid zwarte koi's??
Wij vermoeden dat het Koi's zijn, omdat enkele een rode/oranje en zilveren gloed op hun buik hebben.
Is het mogelijk, zwarte koi's?? En zoja krijgen die hun kleuren nog.
De vier ghostkoi's die wij hebben waarvan 2 dood hebben dus nooit een "pure" zwarte kleur gehad.
Foto's zal ik er wel even bijzetten.
Ik ben nieuw op dit forum.
Stel me even voor, ben Reinout in bezit van een vijver van 5 bij 5.
We zijn vorig jaar begonnen met deze vijver, en in bezit van 2ghostkoi, 8 goundwindes, 4 Shubunkin, 6 Sarasa, paar goudvissen.
Omdat het dit jaar betrekkelijk warm was/is voor Nederlandse begrippen zijn ze dus ook behoorlijk aan het voortplanten geslagen.
Gevolg is veel vuilnisbakkies :p waarbij je van de meeste wel kunt nagaan wie ze als ouder hebben.
Wij hebben echter nu ook een enorme hoeveelheid zwarte koi's??
Wij vermoeden dat het Koi's zijn, omdat enkele een rode/oranje en zilveren gloed op hun buik hebben.
Is het mogelijk, zwarte koi's?? En zoja krijgen die hun kleuren nog.
De vier ghostkoi's die wij hebben waarvan 2 dood hebben dus nooit een "pure" zwarte kleur gehad.
Foto's zal ik er wel even bijzetten.