View Full Version : vuil afbreken ?
waterrijk bv
02-11-2000, 21:27
Bestaan er middeltjes die het bezonken vuil afbreken cq. opruimen? in een lege koi-vijver. liefst zonder eerst troebel te worden..... evt iets op Penac basis? groeten leon
michel van ouytsel
02-12-2000, 05:23
PENAC BENELUX Bvba (Netherlands, Belgium, Luxemburg)
Antwerpsesteenweg 304A
B-2070 Antwerpen/Burcht Belgium
Staf Harteel & Ruud Bruinsma
Tel. (+32) 3 253 13 35
Fax (+32) 3 253 13 84
op dit adres helpen ze je graag verder ivm met de wonderlijke "penac"-producten; aarzel niet om vragen te stellen..
groetjes, michel
PORTAELS KIM
07-12-2000, 05:08
Geachte lezer,
bij deze kan ik uit ervaring de produkten van perfect stabel (PENAC) ten sterkste aanraden . Bij gebruik van deze biologische middelen kan het niet anders dan beter gaan in jouw tuinvijver .
Doen gewoon!!!
Bestaan er middeltjes die het bezonken vuil afbreken cq. opruimen? in een lege koi-vijver. liefst zonder eerst troebel te worden..... evt iets op Penac basis? groeten leon
Penac produkten zijn echt goed. Heb vorig jaar in het voorjaar een vijver aangelegd. Door de prachtige zomer had ik binnen enkele weken echte erwtesoep. Ook in de winter geen helder water. Dit jaar in april ben ik begonnen met penac en nu is de bodem reeds zichtbaar, nog niet kristalhelder maar er is nog steeds verbetering.
In het aquarium heb ik sinds jaren last van groene alg. Nu, na 2 maanden Penac is alle alg verdwenen. Wanneer ik nu in het aquarium werk stinkt het niet meer, integendeel de frisse geur van na "een onweersbui" hangt nu in de living. Planten groeien, zwarte alg op bladeren verdwijnt langzaam maar zeker.
Besluit: kopen, toepassen en volhooude,.