View Full Version : Wie heeft ervaring met perfect pond draadalgenpoeder (nieuw?)
Wie heeft er ervaring met perfect pond draadalgenpoeder, volgens de advertentie zou dit de biologische oplossing zijn tegen draadalgen. Ik hoop niet dat het op basis is van kopersulfaat.
Waar is het te krijgen in nl.?
bvd
michel van ouytsel
27-05-2000, 05:15
hallo, als je nu even vermeld waar je woont, zend ik je verschillende adresjes op. Anders fax je maar naar penac benelux op 00 32 3766 2773.
en, wat betref de penac-produkten die ikzelf reeds enkele tijd gebruik, deze zijnwel biologisch!! Het draadalgenpoeder is echtwaar fantastisch; het werkt goed. En, ik stel je gerust géén kopersulfaat. Maar vergeet niet, al die produkten hebben hun tijd nodig om in te werken. Ik raad je aan om tevens gebruik te maken van perfect stable. Mijn resultaten zijn fantastisch. Grietjes, michel
Bedankt voor je antwoord, voor wat betreft de adresjes je mag ze ook mailen naar j.j.vanderhaar@flevonet.nl
Ik wil het zelf ook gaan gebruiken, maar een ding is niet duidelijk. Kun je gewoon je UV filter aan laten of vernietigd dat dan de biologische werking van dit produkt. Reageert het op een of andere wijze met andere produkten die ik gebruik tegen parasieten e.d. (preventief)