View Full Version : reis naar Japan
Konnichiwa
30-12-2004, 21:08
hallo koivrienden,
ik droom er al lang van om eens Japan te bezoeken: tuinen, koikwekers, bonsai... Kent er iemand een organisator die ik kan contacteren ?
breng eens een bezoek aan je plaatstelijk reisagent en vraag daar wat raad mss dat ze u daar kunnen verderhelpen.
Maar op dit forum zijn er ongetwijfeld mensen die meer hieromtrent zullen kunnen vertellen.
Konnichiwa
01-01-2005, 18:13
Bedankt Pietje voor uw reactie. Een invoerder van koi heeft wel al eens gesuggereerd om mee te gaan maar dan zie je alleen maar koi hé en dat is wel spijtig als je zo ver reist. Vroeger was ik lid van de Vlaamse Koi- en VijverVrienden en ik herinner me dat daar destijds wel eens een reis georganiseerd werd. Ik probeer daar eerst iets van terug te vinden om contact te nemen...
Alvast trouwens ook mijn beste wensen voor een gezond, gelukkig en succesvol 2005 met veel vijverplezier.
http://www.koibelgium.be/
die link van koibelgium is wel niet meer actief denk ik
mvg etienne
Ik heb er zopas op geklikt en die gaat perfect open!
Konnichiwa
03-01-2005, 14:58
De link werkt inderdaad, ik opende hem gisteren en verstuurde een mail naar de Vlaamse Koi- en VijverVrienden. Hopelijk krijg ik daar positief nieuws. Etienne alvast bedankt voor de opgave van de site.
sorry voor de verkeerde info in mijn vorige post;
de site werkt wel met internet explorer, maar niet met de firefox browser waarmee ik meestal surf
succes nog met je reis naar Japan, Luc, en laat 's horen hoe het verlopen is ?
mvg etienne
Konnichiwa
03-01-2005, 21:31
De reis zal nog niet voor morgen zijn... Ik contacteer momenteel mogelijke organisatoren zoals de Vlaamse Koivrienden en Bonsai Europe. Die laatste gaven me op hun beurt weer 2 mogelijke organisatoren en zeggen zelf gesprekken te voeren over zo'n reis voor later.
Anderzijds zoek ik op internet zo veel mogelijk info om zelf een reisprogramma uit te werken. Dit wordt alleszins een enorm werk van lange adem en het is zeer de vraag of ik ginder medewerking krijg, zeker als ik alleen ben.