View Full Version : Een vijver aanleggen ?
cooperke
29-05-2004, 10:13
Ik ben nieuw op deze forum en ik weet niet goed waar ik deze vragen moest stellen .Dus probeer ik het hier .
Wij zijn van plan een vijver aan te leggen ...
Wanneer doe je dit het best ?
We denken aan een polyester vijver ...
Op wat moeten wij allemaal letten ...
Wij zijn wel leken op gebied van vijvers , dus kunnen wij wel goede raad gebruiken .
Groetjes cooperke;)
Hoi provinciegenoot ,
Je kunt eens dit artikel lezen http://www.vijverexperts.com/dossier.php?dossier_id=9&categorie_id=7&categorie=Vijveraanleg en -ontwerp , iets wat ik geschreven heb voor een andere site
Mvg
Mic
www.vijverexperts.com
Midorigoi
29-05-2004, 19:10
Ik zie dat je woonachtig bent te West-Vlaanderen. Ik ben steeds bereid je bij te staan met de kennis die ik reeds vergaard heb. Je bent steeds welkom...Zelf ben in van Wakken (Dentergem)
duikertje
20-08-2004, 18:20
aangezien je berichtje tamelijk oud is wens ik eerst te vragen of je nog info wilt over dit thema ? geef je seintje<?
Ik ben nieuw op deze forum en ik weet niet goed waar ik deze vragen moest stellen .Dus probeer ik het hier .
Wij zijn van plan een vijver aan te leggen ...
Wanneer doe je dit het best ?
We denken aan een polyester vijver ...
Op wat moeten wij allemaal letten ...
Wij zijn wel leken op gebied van vijvers , dus kunnen wij wel goede raad gebruiken .
Groetjes cooperke;)
hallo ,ik ben van oostende en jij?
wij kozen na eerst voor een rubberfolie na 1,5 jaar een polyestervijver te maken namelijk een rechthoekige koivijver,eerst een 8 cm beton ,daar een muurtje op in snelbouwstenen ( geen assestenen ) en dan laten polyesteren (niet zelf want dan kwamen maar net iets goedkoper uit )
vergeet niet een overloop te maken ,anders ben je zoals mijn buur die deze liet maken van profesionele firma dat als het veel regent de vijver overloopt
waneer een vijver maken ?als het eens 3 weken wijnig regent
adres van polyesterfirma kan ik je bezorgen maar enkel op persoonlijke mail